2010年4月20日 星期二

Summer Snow(夏日雪) - Sissel



It's summer snow in the deep blue sea
I try touch but it fades away
It must be a dream i will never get
Just like my love that's cring for you
夏日的白雪 塵封深藍的海底
小心觸摸它卻消散在眼前
夢想太遙遠 永不可能實現
就像我對你的愛無眼淚成千

If there were something
not to change forever
We could feel it deep,
deep in our heart
Today was over with a million tears
Still everyone has a wish to live
有些事不可能去改變
你我卻都將它深埋在心裡
淚灑紅塵滾滾今朝
守候美夢再續前緣

Oh I do believe everlasting love
And destiny to meet you again
I feel a pain
I can hardly stand
All I can do is loving you
我寧願相信愛情會是永遠
感謝老天垂憐我們再續前緣
生命中不能承受的痛在心間
一切只因為愛你 我才存在

It's summer snow in the deep blue sea
I try to touch but it fades away
It must be a dream
I will never get
Just like my love that's crying for you
夏日的白雪 塵封深藍的海底
小心觸摸它卻消散在眼前
夢想太遙遠 永不可能實現
就像我對你的愛無眼淚成千

2 則留言:

fish 提到...

这首歌好悲哦,我想,在宁静的深夜里听会很感触。。。

slheng 提到...

很傷感的一首歌…